我的faceboook

抒发情绪的管道,可以是吃一餐、买破口袋、打烂杯子,我选择了爬格子写文字
PitaPata - Personal picturePitaPata Dog tickers

Thursday, July 25, 2013

ⓒ- 国家地理 National geographic your shot 〉我的照片中选了!

National geographic your shot 

ⓒ- 美国国家地理 


This photo was taken in Hoi An, Vietnam.   

Once again, a photo taken by me has been selected by National Geographic Editors to be published as daily dozen ( 12 out of thousands photo from around the world). you may check out the daily dozen  on 7 August 2012. 

This is a great courage to me again after the first one. 




我的照片又有一张被美国国家地理的编辑选上了!
这真的是很大的鼓励啊。

美国国家地理每天都会从几千张来自世界各地的照片中选出十二张作为每日精选。这一次被选上的是我去越南旅行时拍的。

其实被选上的日期是7.8.2012.为什么我现在才发现? 那是因为他们的版页换了,
新增的" PUBLISHED" 一栏就会显示他们选上的照片。
所以我才发现原来我的照片被选上了。

无论如何,我真的很高兴。:)

2 comments:

  1. 你拍的照片真的很漂亮!
    难得在那么多照片中脱颖而出是多么美好的事,
    当然,实力!~恭喜恭喜噢

    ReplyDelete
  2. 谢谢:)这是让我更加努力的推动力。

    ReplyDelete