我的faceboook

抒发情绪的管道,可以是吃一餐、买破口袋、打烂杯子,我选择了爬格子写文字
PitaPata - Personal picturePitaPata Dog tickers

Monday, May 16, 2011

✿National Geographic 国家地理邮件

✿ National Geographic  国家地理邮件

That's been a long time since I last checked my Gmail. But today ,surprisingly I received a very special email from National Geographic. I thought it was junk mail at first. But gmail auto mark it as important mail, so I take a look on it. I double check the mail and make sure it is really send out by National Geographic.

I have submitted some of photos to thier site months ago, and they pick one of the picture as thier stock image.

I must said a big thank you to them for giving me such a wonderful experienced.


-----------------Article in Chinese------------------


我一向來很少檢查電子郵件,因為收到的大多是來自面子書的一些通知。


早些時候,忘了為什麼打開谷歌Gmail 檢查,發現了一封來自國家地理的郵件。起初我還以為又是垃圾郵件,可是打開來看,發現是一封讓我有一點難以置信的通知信。我看了又看,確定我並沒有看錯。
我回了信,他們也在很快的時間內回复我,辦事效率一流。
这一切的故事,都要从我第一次在把照片放上国家地理网站的 your shot 开始。
現在,期待著我拍的照片可以在國家地理的網站上看到。


No comments:

Post a Comment